Reklamace a vrácení zboží
Kompletní popis možností odstoupení od smlouvy a reklamací najdete v našich obchodních podmínkách v části odstoupení od smlouvy a reklamace. Tady jen popisujeme praktický postup jak na to pro lepší orientaci.
Odstoupení od smlouvy do 14 dní
Máte právo nám zboží vrátit bez udání důvodu do 14 dní, samozřejmě při splnění běžných podmínek, jako že si třeba ty piva neotevřete a neochutnáte, že nebudou po expiraci (pokud by expirovaný nebyly už při dodání) apod. Detaily a přesné podmínky najdete v obchodních podmínkách v části odstoupení od smlouvy.
Jak na to:
1. Stačí napsat email na pivoteka@beerpeak.cz kde uvedete číslo objednávky a důvod pro odstoupení, případně bankovní účet kam poslat peníze... a nebo si vytiskněte a vyplňte oficiální formulář na odstoupení od smlouvy a ten nám pak pošlete emailem nebo ho přiložte do balíku co budete posílat nebo nám přinesete.
2. Zboží nám doručte na adresu BeerPeak, Lidická 303/35, Praha 5, 150 00 - poštou, transportní službou nebo osobně.
3. Pokud bude vše v pořádku, peníze vrátíme v co nejdřív možném termínu, max do 14 dní na zvolený účet, případně hotově, pokud nám zboží donesete osobně na prodejnu.
Reklamace
K tomuhle nedojde, ale čistě teoreticky - pokud bude mít pivo (nic jinýho neprodáváme, tak proč nenazývat věci pravými jmény) nějakou vadu, bude kyselý (a nebude to kyseláč), nebo budou v krabici rozbitý láhve nebo pomačkaný plechovky apod (tedy stav, kdy se nedá uplatnit odstroupení od smlouvy viz výše) - tak ho můžete reklamovat. Kompletní znění tohohle procesu najdete v našich obchodních podmínkách v části reklamace, tady jen rychlý postup jak na to...
Postup je podobný jako u vrácení zboží:
1. Email na pivoteka@beerpeak.cz s vysvětlením situace, případně využít připraveného formuláře na reklamaci, a ten nám pak pošlete emailem nebo ho přiložte do balíku co budete posílat nebo nám přinesete.
2. Sami navrhněte způsob řešení reklamace, pokud bude uznána - jeslti chcete poslat zboží znovu, nebo chcete slevu nebo chcete vrátit komplet peníze (detailněji v našich obchodních podmínkách v části reklamace)
3. Zboží nám musíte doručit zpět ve stavu v jakém jste ho od nás dostali až na logické vyjímky, jako že bylo potřeba pivo otevřít aby jste zjistili, že je zkažené... no každopádně, když nám pošlete zpět karton vypitých plechovek s tím, že vám to moc nechutnalo, tak to asi neuznáme.
4. My se vám co nejdřív ozveme s potvrzením přijetí reklamace a uděláme maximum, abychom reklamaci co nejdřív vyřídili. Pokud bude reklamace uznána jako oprávněná, vyřešíme vámi navrhovaným způsobem co nejdřív, nejpozději do 30 dnů.
Připomínáme, že kompletní proces a podmínky uplatnění vašeho práva z vadného plnění (tedy reklamace) najdete v našich obchodních podmínkách v části reklamace.